30 May 2007

Må bare skriva litt:)

Jepp,jepp!
Kvar gong eg sedde meg på dataen e d alltid så seint..har alltid lyst å skriva masse om koss eg har d med Gud, men så tenke eg at eg e trøtte og vil heller gjør d i mårå- men i dag, så e d isje seint og da vil eg skrive!
Eg kjenne at noge eg savne e at folk spør koss ein he d med Gud. Eg kjenne jo mange som kjenne Gud, men alligavel så spør eg isje koss dei he d med Gud. Isje fordi eg isje lure...eg bare gjør d isje...men ska prøva å bli bedre...!!!!
Uansett, prata med Anette i går, og me spør kvarandre koss me he d med Gud, og eg kjenne d e godt på få fortelle, men og å hørra. Gud e jo ein stor del av livet mitt...den største faktisk! livet mitt går ut i fra Ham!Han har skapt meg- eg har gitt Han heila mit liv, og Han he ein plan.
Kjenne at eg lett blir slakk når eg e med folk som vett ke eg står for, og tror på. Og i d sista he eg tenkt at d e isje d som e viktigst for meg...!!!! Selvfølgelig vil eg at folk ska vite kem eg tror på, og eg seie ke eg står for. Men d eg møje heller vil e å leva så nært t Gud at folk kan merke d. At eg møde folk med Jesus Kjærlighet.At eg e åpen, omsorgsfull, kjærlig, tar meg tid...ja, eg ønske å leva så nært t Ham som mulig, og bare bli mer og mer lik Ham!
Eg kjenne at eg elske Gud av heila mitt hjerta, og eg vil at andre ska få møda Ham. Bli kjent med Ham, få kjenna på Guds farshjerta...ja, få kjenna og ta i mot alt som Gud e, og vil gi oss! Eg vil ihvertfall ha alt!
Eg vil legga meg ner å soaka...blir fylt av Den Hellige Ånd, bli velsigna og få velsigna andre...JA, ALT Gud vil gi meg vil eg ha!
Alt som e godt komme i fra Ham!

I går leste eg om forberedelsene t Skjærgårds. Eg ska jobba i Nikodemus teltet, og eg kjente at eg glede meg t å ver ein del av d! Få ver med å leda andre t Jesus, få be for folk, lytte...ja, bare være t stede og være Jesus hender!
Også vil eg i år bli flinkere t å oppmuntra dei som vakse do, dusj og slike ting. Ting som e heilt nødvendig, men som isje alltid blir sett på som liga viktig. Me e alle Jesus hender...dovask,registrering, koordinering, talere...ja, alle er like viktige!

D va litt av d eg he tenkt på i d sista:)
Gud velsigne dere alle!

4 comments:

Anette said...

Off, det e vist lenge siden eg har lest på bloggen din. Fint innlegg du har skreve :)

Og Skjærgårds, det bler spennande og utfordrande. Godt at me e to så reise ilag!

Camilla Kristiine said...

Enige i d...d blir bra:) Glede meg t å ver med deg!

Linda said...

Eg tror de aller flest ser at du har Jesus Camilla. Du stråle alltid! Du e flink å hjelpa folk. Du stille alltid opp. Du innvitere alle te å bli me på ting. Du møde folk me Jesus kjærlighet!
Som eg skreiv på Dina sin blogg; me kan leida lenge for å finna ei såm deg! Du e heilt fantastiske! :D

Camilla Kristiine said...

Tusen takk, Linda:) Du e goe!Og eg ser Jesus i deg og..heilt sant!Gla i deg!KLEM!