25 May 2007

Speling e bra!

Jepp, i d sista he meg og nogen venner spelt ein del spel, men d går mest i Settlers. I går va meg og Dina hos Cathrine og spelte Settlers og Skibpo..eller ke d heter...:) Og i dag va meg,Linda,Solvor, Therese og Cathrin hos Dina....og d gjekk i Settlers:) Dina vant 2 gonger...noge eg kunne hatt forhindra den siste gangen, men gjorde ein feil..huff, og huff! Heldigvis e eg ingen dårlig taper...synes bare d e kjekt å spela:)
Regne med at d blir fleire spelekveller eter kvart, og vil du være med, så heng på!
Ellers he eg bare våre på jobb, gått tur...og såde alt for lenge oppe om kvellane.
I mårå ska eg t Bryne og ver med Line...glede meg t d.Isje så ofte me ser kvarandre..hb d kan bli bedre!
Vel, d va d eg hadde for i dag:) Ha ei flotte helg alle samen!

3 comments:

Maria said...

Det blir mye settlers i sommar då, å scrabble ;)

God helg!!

meg said...

Hei Camilla=) d va kjempekoseligt å ver me dåkke å spela. Har du bjynnt å lesa den bogå nå?

Camilla Kristiine said...

nope..isje ennå...