12 May 2007

Eg he visst egentlig blitt tikka...

Ja, for ei stund siden da alle va på blogg og isje facebook, så blei eg altså tikka.Gjorde isje noge med d da, men tenkte eg sko fiksa opp i d:)
Så da va d altså å finna på 6 rare ting om meg...hmmm, høres isje vanskelig ud, men blir sikkert d når eg ska finna på noge.

1) Eg lærte å stå og tisse da eg va ganske liten, og gjorde d ei stund.
2) Eg sytta på tommelen..litt av og på t eg va ca. 17 år...ubevisst altså!
3) Eg har ALLTID likt å sova lenge...siden eg va ein liden baby.
4) Eg va stoltere enn stolt øve at eg konne symma da eg va 4(bare spør Anette H.)
5) Likte isje å lega med jenter før eg va ganske store....dumme jente leker..hate fremdeles barbie!!!!
6) Eg e sannsynligvis d mest vimsete menneske du nogen gang vil møda.....(bare spør Dina)

D va vel d...sikkert mange andre som konne komt på andre rare ting...eg e jo egentlig bare rar:)
Gidde isje å tikka nogen...dei fleste he vel blitt tikka.

No comments: