04 May 2007

Dagen i dag lapp....

I barnehagen, der skrive med ein dagen i dag lapp, slik at foreldrene kan lese ke me he gjort. Eg lige isje så godt å skrive denne lappen,men d går.
På mandag va i barnehagen, og da gjekk me tur t Peisaren(ei lita strand), og koste oss masse med vann, sand og lunch:) Eg tok så masse koselige bilder, men dei he eg jo isje lov t å legga ud:(

Uansett, tenkte at eg konne jo skriva ein liden dagen i dag lapp, for i dag:)
Eg begynte dagen med å forsova meg...noge som va tåpelig, siden eg egentlig våkna 1 1/2 time før eg måtte opp. Men eg he ett prinsipp, og d e at eg isje står opp før d e heilt nødvendig...dermed sovna eg igjen, og vips så va kl.8. Men eg rakk d:)
Va i kirka i dag.Først syabsmøte, der meg og Peri omtrent meldte oss ud i slutten. Isje alltid alt e liga interessant for oss, men greit å få med seg ke som skjer. Også he me jo ting me og vil få inn:)
Itte eg hadde våre i kirka, og Peri hadde plaga hunden min, så tog eg turen t Dina, sånn at me kunne gå i hundaskogen. Va ingen andre enn oss der...tror folk e litt skremt av den båndtvangen, men eg sei "bare kom og ta både meg og hunden, så ska eg jammen få sagt ke eg meine!!!!!"
Itte på kjøpte me oss is..nam,nam, så pakka Dina, og itte ei stund så vaskte eg litt:)
Ellers så he me jo sett litt tv...litt flaut, men me he blitt litt hekta på hotel cæser....FLAUT!!!!!
Så avslutta me kvellen på fotballbanen med hundane og Cathrin.
He våre ein goe avslappande dag!

2 comments:

Maria said...

HAHAHAHAHA... du ser det mesta av filmer så lenge dei ikkje e dårlige for din sjel, men hotel cæaser ser du? Løyen du! Eg la igjen svar te deg på min blogg, lurte bare på om du hadde tid te mormor og meg 21 mai?

Camilla Kristiine said...

Det regne eg med at eg har:)
Mågå...ser hotel cæser:)
Love ya!