05 May 2007

Ultralyd:)

I dag fikk eg gleden av å se den lille jenta inni som ligge å kose seg inni magen t Dina. Hu smatta, gjespa og rulla seg rundt...va helt fantastisk å få se d!!!Har aldri fått sett d før, og eg va veldig takknemlig for at Dina lot meg få se. Eg glede meg sånn t hu blir født- eg kan nesten isje venta, men må eg jo:) Bra blir d ihvertfall. Da blir d tur med både hundane og barnavogn...d blir koselig d!
Ellers i dag så sko eg i kirka(sko t Øygard) men gjett ke....både meg og Peri forsov oss. Ja, ja slikt skjer, og heldigvis så va d ingen som venta på oss.
Så eg kledde heller på meg, og reiste t Dina. Hu sko t jordmor, og eg sko fiksa ett par ting i Sandnes, så d passa jo fint. Da me kom heim tog me hundane med oss t fotballbanen, og spiste is og jordbær, mens dei sprang. Etterpå va d tid for litt pakking.
Hadde og hovedansvar i kirka på UK, så eg va der resten av kvellen, før meg og Dina tog oss ein roadtrip t sjugehuset:)
Så nå sidde eg heima i stuå t mor mi, med dataen i fanget, og hunden ved siden av meg. D e ofte slik eg avslutte kvellen.

Resten av helga blir d flytting(hjlpa Dina og Arne) og konfirmasjonsgudstjeneste.
Ha ei fine helg alle samen!

2 comments:

Linda said...

Ska sei, du har oppdatert ganske ofte i det sista! Kjekt å lesa ka du drive me :) Gla i deg. Klem =)

Ranveig said...

Enig med linda - morsomt å lese! Kjekt at ikke alle har sluttet å blogge nå som facebook har tatt av :) Lykke til videre med alt. Vi snakkes plutselig. Kanskje neste helg på konfirmasjonsgudstjeneste?