16 May 2007

I Kristiansand!

Da va eg altsaa trygt fremme...ja, bilen holdt heilt frem..ganske fantastisk...hoppa bare ein gong(For daakke som isje vett d, saa he altsaa bilen min vaare kenguru i ett tidligare liv)
Uansett, me stoppa ett par gonger paa veien...gjekk paa do, lufta hunden, kjoepte is, fylte bensin, ogsaa hadde me et langt stopp i Mandal, der me fekk deilig middag, is og kaffi+ ein god prat.
Men naa e me altsaa komt frem.Veldig kjekt aa faa treffa Kristin, Mike og ungane igjen. Og i maaraa komme Lene(ei fra Danmark). Kjekt aa faa ver med folk som eg he budd i lag med paa Jpusa:)
I maaraa ska me se paa at dei to minste gaar i tog, ogsaa blir d sikkert ei koselige feiring her paa 17.mai. Ska proeva aa faa tatt litt bilder...alltid saa moeje koseligare enn bare ord:)
Hei og haa..naa tror eg d e id for legging!

3 comments:

Anette said...

æg bare reklamere litt t æg:P hvis dåkk sko få lyst å finna på någe ikvell:

18.00 Aktiviteter
20.00 Grand Prix
23.00 Konsert: Ole Børud

Café, kiosk og grill onna heila arrangementet.
Gratis inngang

Korhen?: Bibelskolen i Grimstad:D

Camilla Kristiine said...

Hmmm. du d hadde vert kos, men eg vett isje om eg faar tid. E liksom paa besoek her, og kan isje bare dra, men kanksje eg faar noge t...faar se.
KLEM!

Anette said...

jadå, forstår jo dæ;)
gratulera me dagen å ha ein fortsatt fine 17. mai:) klem