15 May 2007

Tur e gøy!Skog og hei, natur...ja, Norge e nydelig!

D e så kjekt å gå på tur, og eg glede meg t å bare gå mer når d nærme seg sommer.Sove ude, gå i flere dager...etc.
Ja, i d sista he d altså blitt litt turer...se bildene:) Preikestolen, sko t Kjerag, men d blei d jo isje noge av pga stengt vei, men dagen va vellykka ford.Fekk sett fin natur, og gått opp ein foss.
He fått våre ein tur på Dalsnuten..alltid kjekt å få visa nye folk den flotte utsikten.

Så va me ein gjeng som sov på hyttå t Dina, og i nått sov med der med månafossen. D regna i heila nått, men inni teltet va d tørt, og då synes eg bare d e herlig å ligga inni teltet og hørra på regnet. T frokost åd me pannekager med bacon- d va gydd!

I mårå drar eg t Kristiansand, og blir der t fredag. Må heim t helga, for da e d menighetsweekend på Horve...d blir bra. Ska prøva å ta nogen bilder.

E der kanskje nogen som vil ver med på tur i ein av dei nærmeste helgene fremøve?Kanskje sova ude???

4 comments:

Anette said...

hm..ska du t kristiansand?...du vett at hvis du ikkje ska någe dn 16. mai så he me ett ganske stort arrangement på bibelskulen så dæ går an å gå på:P hehe. æg kjæme nåkk t å vær mest opptatt me å stå i kafeen då, så dæ æ jo litt teit... mn hvis du kjede dæg 16. så må du bare ta turen:P

Maria said...

eg he et forslag te deg. I sommar når eg he komme heim (rekne egentle me du e litt ude å farte fra tid te aen) men ka me meg og deg og jessi, aleina, ei helg - eller iallefall ein dag på hyttå på Gilja, der e det fantastisk mange plasse å gå tur te. (så lenge du går fysst på stien, fårr det e hoggorm der!!)

Rekne med me snakkes på fredag,eg vett faktisk ikkje kor tid eg e heima den dagen, litt mange jern i ilden, men visst du ringe meg, så ser me!

Småen said...

Me e m me, vett isje heilt om litlå he så veldig lyst å sova ute, men gå tur kan me vett du;)

Camilla Kristiine said...

D høres bra ud,Bente:)
Glede meg!
KLEM!