28 May 2007

Nok en sen kveld:)

Ja, da var klokken øyeblikk slagen 7.30 i skrivende stund:) Meg og Dina har då såde og spelt Settlers t nå.Cathrin va med ei stund, men hu ga seg i ca 4 tiå..trur eg.

D he blitt mange sene kveller i d sista...eg lige godt å ver lenge oppe...spesielt når eg vett at eg kan sova så lenge eg vil:)
D e isje d at eg isje får sova...tro meg..d e aldri ett problem for meg...sovna som oftast i d eg treffe pudå, så d e egentlig mer d at eg bare lige å ver oppe:)

Egentlig så e d vel ti for ei lita oppdatering og....isje at d he skjedd så møje spennandes i d sista...eller livet i seg sjøl e jo spennandes, men isje sikkert at d alltid e liga interessant for alle å lesa....
D går for d mesta i speling og tur med hundane....
Men tbage t d med at eg synes at livet i seg sjøl e spennandes...for når ein he sagt t Gud at eg vil gi Han alt, så blir d spennades...ein vett aldri ke som kan skje....og d synes eg e spennandes!!!!
Gud e så vanvittig møje større enn eg nogen gong kan klara å forstå!!!!
Eg kjenne at eg elske Han av heile mitt hjerte, og eg vett at Han elske meg!!!!! Eg e Hans datter og Han e min Allvitende, Allmektige og fullkomne FAR!!!!Halleluja!!!!

Vel, d va vel egentlig d...eller forresten...eg he greid håret i dag:)

Snakkis!

5 comments:

Dina said...

Rettelse: Dina har greid håret ditt i dag....

Maria said...

hehe, du må kje skrøyda på deg alt CK, blei du fine på håret då ;)

Camilla Kristiine said...

Eg blei veldig fine:)Eller...eg e vel alltid fine:)

Maria said...

det e der ingen tvil om :) I dag fant eg den perfekte gaven te deg, å eg glede meg sånn te å gi an te deg :)

Camilla Kristiine said...

Du e så goe,Maria!Eg glede meg sånn t du komme heim!Savne deg!
God klem fra ei som e gla i deg!