08 May 2007

Eg oppdatere...sjøl om alle e på facebook:)

Så...ke he skjedd, og ke skjer?
I d sista he eg bare slakka an...føle eg.He våre på jobb, og ellers vært med Dina og de i leil..og potla litt heime. Dina og dei he fått d knallfint...den ungen får et kjempefint rom!
Ja, så bur eg da altså heima, og eg e ennå isje blitt gal:) Ser jo itte leil, og hb eg finne ein, og at eg får meg ein aen jobb og, sånn at eg kan få lån!
I mårå får eg besøg fra USA...jepp, eg glede meg som ein liden unge. D blir camping i skauen, og tur inn t hyttå t Dina...veldig kjekt om nogen vil bli med. Satse på fint ver, og tur i fjellet...d blir bra!Så tar eg turen t Kristiansand og feire 17.mai der, også komme eg heim t weekend den 18. Glede meg t d...oh hb mange blir med...viktig å bygga et bra fellesskap!!!Alle, alle vil vi ha med, vil vi ha med til Horve(og himmelen:) )
Vel, d va vel egentlig d....
Hb nogen fortsette å blogga, sjøl om facebook e så in!

5 comments:

Maria said...

..eg blogge som bare det ;) Du har det travelt litte venn ser det ut som, eg håpe du kose deg med besøk! Åsså håbe eg at du fortsatt har litt tid de dagene eg e heima i mai, selv om det har vært litt misforståelser ute å går.. eg reise om mårånnen den 23 igjen...


glad i deg. Kos deg med vennebesøk, du fortjene å ha det kanon!

meg said...

eg e kje på facebook. ennå jalfall.

Anette said...

Yes, eg prøve å bli flinkare te å lesa bloggar. Du e jo ein flittig skrivar så eg kan ikkje lova at eg klare å få med meg alt. Godt å hørra at du ikkje har blitt gal!! Og at du har någe å ta deg te.

Ka skjer på Horve?

Camilla Kristiine said...

Så kjekt at nogen ennå lese:)
Nå he eg besøk og he våre på preikestolen i dag!
Menighetsweekend på Horve neste helg!

Ranveig said...

Jeg er også inne og leser blogger! Og blogger litt sjølv også. (selv om det for tida går litt treigt - skylder på masse skole og ikke facebook) Nå har vi jo hatt konfirmasjon, så når jeg kommer hjem til Trondheim og dataen, så skal jeg blogge om det. Klem