12 May 2007

Besøg fra USA:)




Ja, nå he eg da altså besøg av hu eg budde på rom dei siste mnd eg va der...kose meg masse.Alltid kjekt med besøg:)

I går va me ein tur på Preikestolen, og i dag sko me egentlig t Kjerag, men da me va 20 min unna, så fekk me beskjed om at d va stengt pga brøyting, og at me måtte komma tbage 17.mai. Jeeee..for der hadde me jo tenkt å tilbringa den dagen..NOT!

Uansett...me stoppa bare på veien og gjekk opp ein foss som he blitt danna av alt snøen som he smelta.Spiste utfor ei hytta på ein benk, også lagte hu ein snøengel på vei heim. Så d blei ein goe dag. Fekk jo sett møje fin natur.

Kvellen va me hos Leffi,Bente og Rebekka(Leffis bursdag 11.mai)

Legge nok ud litt fleire bilder når eg he fått lagt dei inn på dataen.


Blir litt tur i mårå og på søndag og.Sova ude...etc....

Bilder seie jo ofte mer enn ord.Så d blir bare å venta og se!

4 comments:

Maria said...

du min lille venn, ikkje driv å klatra sånn rundt forbi. Det ser farlig ut!

Gunn said...

ÅÅå eg og vil vera med til preikestolen:)

meg said...

Camilla!! Eg tørr jalfall ikkje ver me deg te Preikestolen viss du ska sidda sånn på ei lidå vorta av ein stein NERFORBI kanten!

Camilla Kristiine said...

D blir nok fleire turer...og alle hjertelig velkomne, og eg trenge isje å sidda på den lille hyllå:)