22 May 2007

Ei oppdatering

Ja, da va d altså tid for ei oppdatering. Skrive litt nå, også komme bilder seinare:)
Siden sist he eg da altså reist heim i fra Kristiansand i lag med Jessie...kjente eg va trøtte, men eg kom meg trygt heim. Trodde eg hadde bere tid enn eg hadde, så eg klarte altså å komma forseint t menighets-weekend.Men d gjekk seg nok t:)
Da eg va i Kristiansand, så tenkte eg at eg isje ville dra, men eg e gla for at eg gjorde d...d va nemlig ei veldig kjekke helg. Me va isje så mange ungdommer, men me som va der hadde ei fine helg. Fekk spelt spel, hatt gode samtaler, og fikk blitt litt bedre kjent med nogen.
Ke skjedde i Kristiansand? Eg kom der på tirsdg, og va der t fredag. I løpet av den tia fikk eg vert med gode venner, sett den nye cafeen som Mike og dei he våre med og åpna. Feira 17.mai, gått litt i gadå...etc. Alt i alt va d nogen gode dager:)

Og som sagt- helga på Horve va bra- takk t alle som va med, og dei som kom innom! Glede meg allerede t neste tur:)
På vei heim fra Horve så stopp me på hyttå t Dina-meg, Dina og Cathrin, så drog me heim og spelte settlers, Mikado og presidenten, før me avslutt kvellen på fotballbanen...fine plass for hundane og springa:) Spelte kort i bilen.

Så gjekk meg og Jessie heim og sov i 12 timer...deilig.Eg kjenne at eg lige t hunden elske å sova:)
Eg he vel egentlig isje gjort så møje mer enn d.
På mandag ringte Dina meg kl.14.45.....da va hu lei av å venta på meg...men eg hadde jo nettopp stått opp:)
Så reiste me inn på hyttå t Dina, før eg reiste heim og åd pølser med mamma og Rolf. Så såg eg Criminal minds hos Dina.

I dag va eg på jobb, før eg drog og traff Maria(hu e heima fra Polen). Sidde der ennå:) Hu reise i mårå, så eg bare e her t hu ska legga seg.
Me v hos mormorå henna i dag, og hos Olga.
Og da me kom heim t Maria kom Gunn, og da spelte me Settlers- EG VANT!!!!!!:)Eg elske å vinna:)

Vel, d va d eg hadde å sei...isje sikkert alt va liga interessant, men ei oppdatering va d ihvertfall:)
Så får dere vente i spenning på bildene:)

2 comments:

Anonymous said...

æg ao vil te horve ijenn!!!

Camilla Kristiine said...

Så kom igjen og dra:)