23 May 2007

Vett at bildene e hulter t bulter....

Eg har da klart, eller eg tror kanksje at d e Carolyn, men uansett...eg får isje sett bildene før eg legge dei ud, så d blir litt vanskelig å skriva tekst t og sånn, men dåkke ser ihvertfall litt av ke eg he gjort. Seff e 17.mai bildene fyst.
E bilde av ungane t Mike og Kristin(dei i Kristiansand) og ellers e d Dina, Cathrin,hundane og Malin(hu i bilen min).
Han gamle maen synes eg bare va koselig å ta bilde av..tenkt å ver så ivrig etter så mange år:)
Så e der og bilde av Carolyn og ei eg traff+ Mike og Mathias på "tall- bikes"

Sama d....bilder seie mer enn tusen ord, eller??:)

1 comment:

Linda said...

Heia :) Kjekt at du spør meg, men eg tror ikkje eg kan. Eg ska kanskje i cellegruppa på torsdag. Å så ska eg ha kjøretime på fredag (forbikjøring) kl.08.45.. :) Klem