30 April 2007

Blæææh...selvangivelse!

Da va d altså blitt 30 april..siste frist for innlevering av selvangivelsen.Eg jobbe best under press, så d blei derfor isje gjort før i dag. og av alle ting så fekk eg restskatt...for noge drit. Men,men eg satse på at ting stemme, så eg skreiv unna, så tenke eg isje mer på d:)
Glede meg t den dagen ein isje må fylla d ud lenger...ke ti d nå enn blir...???

I dag he eg våre på jobb på Vassøy/kom ein time for seint,men ja,ja..sånn går d når dei isje he bru:) )
Dei ungane e bare så deilige!Herlige gullkorn, og fantastiske personligheter.
Kjenne at d e trist at eg sannsynligvis isje komme t å jobba der så møje mer fremover...blir litt langt fra Sandvika, også trenge eg egentlig ein faste jobb.Vil ha 100% t samen, sånn at eg kan få meg ett lån i sommer...vil så gjerna ha leilighet.

Itte jobb hadde eg ein goe samtale med Anette, også va eg med Dina.
Så måtte eg da heim og fikse denne selvangivelsen. Men nå e d ihvertfall gjort. Og nok en dag av mitt liv e nesten øve.
I mårå ska eg ihvertfall sova...glede meg:)

2 comments:

Morten said...

Vett du någe mar om du får leiligheten?

Camilla Kristiine said...

vett isje..hu he isje satt an t salgs...