23 April 2007

Ei lita oppdatering:)

Skjer a?Ja,d seie eg:)Ke skjer?
Da he eg altså fått flytta d fysta lasset mitt heim..nå e d bare resten igjen.men heldigvis he eg både tilhenger og hjelp i mårå,så d går sikkert bra!Kjenne eg e lei av å flytta,og neste gang eg gjør d,så planlegge eg å bo der ei stund,også ska eg kvitte meg med alt skrot eg har!!!!ska ha akkurat nok klær,og isje mer ting enn eg trenge....ska bli herlig.
Ska bli rart å flytta heim igjen...isje d kjekkaste eg vett om,men d går sikkert bra.Spare ihvertfall peng:)Så hb eg d dukke opp ein leil.snart. Ska jo tross alt ha besøk i hele sommer,og da e d egentlig greiest med en egen plass,men dette går nok d og:)
Ke he eg gjort i d sista.Eg e ein god del med dina,noge eg synes e veldig kjekt.Blir jo t at me går ein del turer i lag..Jessie og Tassen e jo bestiser...og dei e jammen sprø i lag!!!!
OG EG HATE BÅNDTVANG!!!!!!!D e greit at der e nogen som isje like hund,og som vil gå ein plass der d e båndtvang,men me som he hund...kor ska me gå da???D e isje kjekt å gå med hunden bare i bånd..verken for meg eller hunden.Og koffer e d bare dei som isje he hund som d ska bli tatt hensyn t???Unnskyld klaginga,men ja eg e rett og slett drittlei av at der ska ver båndtvang øve alt!!!!!Må vel gå an å få ein eller to store gode plasser i Sandnes og i Stavanger???Eller e d for møje å be om???

Udenom d ja....ke he eg gjort??
På lørdag va eg hos nogen venner,og d va veldig koselig.Reiste i lag med ei venninna.Me fikk god middag,og spilte Bonanza.En rektig så fin kvell.Så henta meg og hu venninna mi nogen i stavanger...d blei ein seine kvell!
Ellers så e eg jo syke,så he isje så møje krefter.he våre hos legen og nogen eg ligge visst i grenseland når d gjelde nogen celler,men ingenting dei kunne gjør med d..gjør bare at eg blir ofte syk...kjedelig..ja,ja...øveleve vel d og:)

Nei,eg får vel komme meg heim og rydde resten av tingene mine.Ska jo på jobb i mårå.
ska forresten skrive andakt i menighetsbladet,og eg he isje begynt ein gang...ups...gjør d i mårå:)

Ønske alle ei fine vega!!!!!!

3 comments:

Maria said...

Eg håbe du har litt tid te et par lange å gode oppdateringer i sommar sjøl om du e travelt opptatt med besøk å reising åssånn...

Eg får besøg av Bjørg, Tormod, Magrete å Mari i mårå, det blir kjekt!!

Camilla Kristiine said...

selvfølgelig.eg synes d e veldig trist at eg isje he fått besøkt deg...blei litt endring i planer og økonomi...
me får bare ta oss ein tur i lag.
glede meg t du komme heim.Og eg he masse rid t å treffa deg.Gla i deg.

Maria said...

når me begge e rige så får me ta oss ein tur, eg har kje store forhåpninger om at eg blir rige med det fyssta, men det e jo lov å håba ;)

men me kan kanskje smella mor å far ud av hytta ein gang, eller dra te Gilja (visst du bare går fysst på stien, det e hoggorma der, å eg lige kje det...)