27 April 2007

Da va alt flyttet,og kastet..herlig!

I dag he eg da våre på jobb i kirka, og på Øygard(Øygard e ein del av jobben)Der henge meg og peri med ungdommane kvar tirsdag og torsdag..kjenne eg like d..kjekt å knytta litt bånd og sånn!
Ellers i dag, så he eg gått tur med Dina, Anita og hundane i hundaskogen...jepp,du hørte meg-HUNDASKOGEN!!!!Og e du redd hund, så bør du heller ta deg ein tur t Melsheia,og d står eg for. Eg synes at der ihvertfall bør ver ein plass der ein kan gå med hundane fri. Og da e hundaskogen ein fine plass...masse god plass t hundane. Og tar dei hunden min ved parkeringsplassen, så får eg tåle d. Den some med på leken, får tåle steken!

Uansett..nok om d for denne gang...:)
Itte ein go tur(Ihvertfall for hundane), så tok meg og Dina turen t Vaulen, og rydda vekk resten. Kjørte t Fretex, kasta masse søppel..og bærte resten av tingene mine inn t mor mi.
Så va eg med Dina, og så på da hun malte resten av Ole Brum på veggen..eller rettere sagt-Nasse nøff. Sko gjerna ha malt, men trur eg ville ødelagt mer enn eg hadde hjelpt:)

Må jo få sagt at meg og Dina spiste goe kinamat itte alt strevet:)Nam,nam!

TUSEN, TUSEN TAKK for hjelpen, Dina.Og Cathrine som pakka tinga mine, og Cathrin og Ane Terese som va med å vaskte ut. Alltid kjekkare å gjør ting når ein isje e aleina- så igjen tusen takk ska dåkke ha. Og bare gi beskjed om d e noge, så e eg der!
D gjelde dåkke andre og:)Gi beskjed, så hjelpe eg!

Endelig e eg ferdig med å flytta, og eg tror d blir ei stund t neste gang!!!

Nå e d seint, og eg ska tidlig opp..natti,natt!

No comments: