18 April 2007

Da flytte eg snart!

Ja,da flytte eg snart:)Skjedde vel litt plutseligere enn planlagt,men,men.Me må ver ute t 1.mai,men da slippe me og å betale for mai mnd.
Ellers så kan dåkke jo og få ei lita oppdatering....
Har egentlig isje gjort så møje...ska søke ny jobb...fordi hu eg jobba for på vassøy har blitt frisk.d e jo bra...bare dumt at eg trivdes så godt der ute.
Ellers så går d i d vanliga...jobb,tur med hunden,e med dia,som forresten ska ha ei jenta,så i går shoppa eg klær..glede meg sånn:)
Nå e d heim t na mor...hmmmm..hb d går bra..fikk isje solgt hu!

I dag e eg så gla!!!Romvenninna mi fra USA har landa i Norge i dag,og komme her om nogen dager.Me ska gå ein del fjellturer når hu e her,og hvis nogen vil ver med,så e d veldig koselig!
Og i slutten av Juni,så komme ei av de jentene eg hadde i d ungdomsprogrammet i USA.Eg må bare få samlet inn nok penger t billetten hennes og passet.Vil nogen hjelpe,så bare si i fra:)

Vel,d va d eg hadde å sei for i dag.
Hb dåkke alle he d bra!
KLEM!

5 comments:

Anonymous said...

kor lenge blir hu i Norge? Å kor ska hu egentle få plass?

Camilla Kristiine said...

Hu som komme i Juni-slutten av august ska bo hos meg,hos mor mi.Selvfølgelig så ønske eg jo egentlig at eg he ein aen plass å bo t da,men hvis isje,så ordne d seg og.
Hu andra som he landa i Norge blir i litt øve ein mnd,men bare 1-2 uker hos meg...koss d?
KLEM!

meg said...

eg bare lurte om eg va heima då te å gå i fjeddele me dåkke. Eg trenge å luftast snart.

Maria said...

Det hørres veldig kjekt ut -

eg og får forhåpentligvis besøk av(eller drar med meg heim) ein eller fleire her fra, så blir jo øvegangen litt lettere ;)

Hmm... Eg prøvde å skypa i dag, funke dårlig med dette internettet, så det får bli vanlig telefon, sånn ca snart igjen ;)

Camilla Kristiine said...

Jepp,Solvor..bli med på fjelltur:)Og ja,Maria-me må pratas...tenkte på deg i dag!
KLEM!