27 April 2007

Kom arbeidslyst og treng deg på..her skal du motstand finne!!!

Da va d tid for rydding igjen....huff, og huff!
I dag sko eg egentlig på jobb, men da eg våkna kl.6 i dag, så kjente eg at kroppen min isje va klar for d....e lei av å ver syk, men d går fremover!
I dag ska eg bruke tid på å rydde rommet mitt som eg he fått t å bo på hos mor mi...d flyte, og kvar gong eg komme opp der, så miste eg omtrent alt motet, og lyst på å rydda, men d må bare gjørs!
Eg får jo besøk den 9.mai, og da kan d isje se sånn ut:)
Vel, da får eg vel gå og rydde..som sagt- kjære arbeidslyst...her ska du finne motstand!
Ha ein fortreffelig dag!

2 comments:

Gunn said...

long time no see! Hyl ut viss du vil leika ein dag, ooo eg vil til preikestolen men viss du er sjuk funker kanksje ikkje det.

Camilla Kristiine said...

Eg ska t preikestolen itte 9.mai...får besøk fra USA.Me ska både der, Kjerag, og månafossen, og satse på å sova ude.Ska me prøva å samla litt folk, og få noge t?
Vil veldig gjerne leike med deg!
Savne deg!!!
Kjempe gla i deg, Gunn!
KLEM!