28 April 2007

Sommer???

Eg kjenne at eg blir så gla inni meg, når sola skinne, og d e godt og varmt:) Men om eg våge å sei at d e sommer, e vel heller litt usikkert. For når e d egentlig sommer her?

"Gud....dei trenge ofte regn i Afrika og sånn...eg har ingenting i mot om du vil gi dei litt av våres nedbør. Eg love eg isje ska bli sinte. Bonden klare seg nogen dager uden regn:)"

Uansett...d blei ein seine kveld i går, og ein tidlige morning i dag. Har våre og gjort i stand t konfirmasjon i mårå. Kenneth(Rolfs sønn. Rolf e kjæresten t mamma) ska konfirmera seg i mårå.

Itte eg hadde gjort d, så tok meg og Dina turen inn t hyttå deiras, med hundane...e herlig å bare kunna sidda i sola, og se på at hundane slide seg ud. Den plassen e virkelig ei perla!!!!
Også e d alltid så kos å ver med Dina:)

Så reiste eg inn t farmor og farfar, og nå avslutte eg kvellen hos mamma og Rolf. Ska spisa kylling og pommes:)

Og ja. den 9.mai får eg besøg av ei fra Usa..d he eg jo sagt før. Men hu vil veldig gjerna gå på fjelltur og sova ude. E der nogen som e interessert i å bli med?Hb på fint ver nå, siden eg sa at Afrika kunne få litt regn:)

4 comments:

Gunn said...

Eg er med på tur, vil gjerna mest mulig på tur:) sova ute må eg og gjer mykje fram mot suamren for då fer eg til nord noreg og der er det jo enda meir slit:) Ja la oss leika

Camilla Kristiine said...

Faktisk t nord norge...å d blir langt.Isje d at me ses så ofte, men eg vett liksom at du e i nærheten:)

Anonymous said...

Hold da op, jeg kunne næsten forstå det hele, selv om det var på dit forkvaklede norske ;)
Her er der blevet rigtig sommervejr, og jeg elsker det. 28 grader de sidste to dage, dejligt!

Er glad for at jeg kan følge lidt med i dit liv herinde, nu da vi er lidt langt fra hinanden.
Savner dig!

Ane

Maria said...

tja, den 21 mai, itte eksamen, då trenge eg lufting!