08 April 2007

Jammen...her va eg igjen:)

Ska sei...her va eg igjen.Isje d at eg he så masse nytt å fortella,men eg tenkte at når eg fysta he blogg,så må eg jo blogga litt:)
Eg he jo isje internett heima,så d e litt vanskelig å få blogga så møje.Nå e eg på besøk hos ei venninna,så d blir vel isje ein sånnen super lange blogg...
Uansett,ke he skjedd?Jo,eg kjenne at livet e bra,og eg he d godt!E møje mer gla enn eg va før...Gud he virkelig forandra mitt liv itte den konferansen eg va på.Og nå he Han sagt at eg ska få reisa ut t nasjonene...jippi...når d blir-d vett eg isje,men nå vett eg ihvertfall at eg ska ut,og da e eg fornøyd:)
Ellers så he eg jo sagt at eg ska flytta,fyst heim t na mor,så ska eg kjøpe eller flytte inn med Linda og Solfrid...d vil tiden vise.

Ferie..ja,d e alltid gydd,og d he våre godt med påskeferie. Men ke e påske?For mange e d nok bare ferie,men eg kjenne at for meg så betyr d evig liv!!!!Jesus øvevant døden-HALLELUJA!!!!!!Min skyld e betalt og eg e fri!
Va i kirka i dag...synes d e litt stusselig med vanlig gudstjeneste,men eg kjente at d va veldig godt å synga "Deg være ære!"
Tenke at eg må jo gå litt i den kirka eg jobbe i,så menigheten får se meg,også måtte eg jo gi beskjed om at der e skifting av dekk,og vasking av bil på lørdag...høres dette fristendes ut,så bare kom,så hjelpe me deg!Skifting av dekk:100kr. Vasking av bil:50kr,også e der jo selvfølgelig litt å tygge i,mens du venter:)Vafler,kaffi og saft..nam,nam!Ring meg for mer info:)

Vel,d va vel egentlig d eg hadde å sei...:)
E der foresten nogen som kan fortella meg koss eg lage ein litt mer fancy blogg,og får ut litt bilder?
Nå må eg gå å ver sosiale!
Snakkes:)

No comments: