04 June 2007

Hyttetur:)+helg.






Alltid kjekt med litt bilder:)
Ja, fra torsdag t lørdag va eg altså på hyttetur.Fra torsdag t fredag ca d bare meg, Dina og hundene...eller Bati stakk innom ein tur. Me spelte spel og koste oss. Lige godt å reisa på tur, og hytta t Dina og de e ein kjempe plass. D e isje langt fra heima, men langt nok t at ein føle at ein e på tur...tog du an??:)
På fredagen slapp eg hundane ud i 10 tiå...herlig å bare la dei springa rundt. Meg og Dina(og forsovet hundene og) ante fred og ingen fare...heilt t me gjekk ud ein tur i 3 tiå for å se på hundane...da dukket nemlig Jessie opp med en veldig stor nese og hals+ hun skalv...jepp..hoggormen er altså ute...den liker sola slik som oss. Vi liker ikke den, og den liker tydeligvis verken hunder eller mennesker.
Så da kom vi oss bare fort avgårde t dyrlegen,der hun fikk to sprøyter, og litt medisiner. Kjente plutselig kor gla eg e i hu! Va bekymra i begynnelsen, men nå går d greit.
Senere på fredagen, etter at me hadde fått god lasagne som Arne hadde laga t oss, så drog me inn på hytta, der fleire også kom. Småen, Leffi, litlå og Cathrin fant også veien inn t hytta. Igjen va d speling og kos!
På lørdagen spelte med, åd grandi og prata, før me vendte nasen heimøve. Eg avslutta kvellen med ein film på Forus, med mamma og Rolf...måtte låne bilen t mamma, og da passa d jo fint å bare ver der, før eg reiste heim og la meg.
I dag he eg våre på tur, og vert med Inger. Alt i alt he d våre ei kjempeflotte helg!
Eg takke Gud for livet mitt og venner!Og ønske alle ei velsigna god uga!

Vegå som komme blir d jobbing på Vassøy..så d blir forhåpentligvis tidlige kveller og morninger...eeehh:)

4 comments:

meg said...

stakkar hund. Tippe hu lerte at hoggorma ikkje e så kjekke å lega me.

Dina said...

E litt skeptisk t tidlige kveldår eg....

Morten said...

Stakkar Jessie!!! Forstår godt du blai bekymra. Men uden om det lille sammenstøte me slangen så hørtes d ud som ei kjempe kjekke helg.

E d lenge t du har fri helg? får me konne vel kanskje hatt spele kvell?

Camilla Kristiine said...

Det hadde vert kjempekos!Eg bor jo hos mor mi, men e heima aleina aen kvar helg...ca. Me e litt folk som spele iblant..ska huska å spør om du vil ver med neste gong.