30 June 2007

Da blir d Skjærgårds:)

Jeg vil vær en kristen-ikke en sånn trist en, men en som har fått gnisten-JA, jeg vil vær en kristen!
Jeg vil vær en kristen, få navnet mitt på listen, før jeg blir lagt i kisten-JA, jeg vil vær en kristen.
Jeg vil aller helst være lykkelig og frelst, og jeg erke i tvil-JESUS er grunn til smil...jabba,dabba,du!

Herren din Gud er hos deg.En helt som har makt til å frelse.Han gleder og fryder seg over deg, og gir deg på ny sin kjærlighet!
Han jubler over deg med fryd, som på en høytidsdag! SEF.3.17

Ja, eg vil ver ein kristen..ein bevisst etterføger av Jesus! Møte andre med godhet, kjærlighet, åpenhet, være tydelig, men isje dømmende! D e vanskelig.D å følge Jesus betyr isje at livet alltid e ein dans på roser, men d betyr at eg alltid he ein med meg.Ein som e for meg, og sije i mot meg!Ein som elske meg uansett!
Dette e ein kjærlighet som eg he fått oppleva, og som eg så veldig gjerna vil at andre og ska få oppleva! Eg vil at folk ska få bli kjent med Ham, og få oppleve masse i lag med Ham!
Eg glede meg t SG...ska få ver i Nikodemusteltet...få være med og be for folk, være i lag med folk,være tilstede....
Eg he sagt t Gud at eg vil gi Han alt, og d e spennendes!D e spennendes å få gå i lag med Ham, lytte til Ham, og få vite mer av Hans plan for mitt liv!
Gud e god, og Han ska ha all ære! Vil du gå på vannet, må du gå ut av båten!
Gud velsigne deg!

2 comments:

Morten said...

Eg åg vil var en sånnen kristen, ikke en sånn en trist en

Camilla Kristiine said...

Så bra,Morten!!!!Du virke som du e gla, så d e jo bra!!!!Godt å ha fått gnisten!Og nå blei me jo utfordra på SG og...HERLIG!!!La oss være lys og salt, som stråle og gir mersmak!!!!
Gla i deg!
KLEM!