06 June 2007

Fremskritt:)

Sko tro at den maen eg traff på bussen i dag hadde titta litt på bloggen min. Han prata t meg:)Han sa at d regne voldsomt..eg svarte, og prøvde da å føra ein samtale, men da ble d stilt...ja, ja..d va ihvertfall ett fremskritt..han prata:)

I dag he eg våre i barnehage...d e deilig å jobba i barnehage når d e sol. Da e me ude heile dagen, og bare kose oss!!!!Kjenne eg e trøtt itte ein dag der, men d e vel verdt d:)Ungane e bare herlige!

Itte jobb va eg med dina og Cathrin. Me va på Kvaddå og kjøpte is...dei he så sinnsykt goe is der, så tok me turen t Plantasjen...og plutselig fekk Cathrin d travel.D skjer av og t...d tikke inn ein meld, så må hu plutselig dra....ja, ja!Hu kjørte oss heim, så henta meg og Dina bilen, og kjørte t Forus, for å snakka med Rolf om ke me ska kjøba t gamlås bursdag, som e i mårå. Vanskelig d der, men me fant ein løysning!

Nå MÅ eg gå å legga meg..barnehage og jobb i kirka i mårå...blir ein lang dag!Glede meg t helg...ska sova leeeeeenge!!!!

2 comments:

Cathrin said...

unnskyld at eg fekk d travelt... men sånn går d... å d va veldig bra å få bare ver hos grete ei stunn....

Maria said...

God helg te deg min venn. Klem fra solbrendte meg :)