27 June 2007

Ei sond siden nå ja...

Ja, nå e d ei stond siden eg he oppdatert...
Ke he skjedd i d sista?
Hmmmmm...he våre i bryllup t Cathrine og Kjelli, våre med Dina..seff:)Fått besøg fra USA, vert på leir på Horve, og nå brage d snart laus med Skjærgårds:)
He jo gjort andre ting og...vert på besøk hos venner og slekt, slappa av, vert på jobb....etc.
Uansett, nå e d snart Skjærgårds, og d glede eg meg t!!!!Ska ver i Nikodemus-d blir bra!Glede meg t å ha så møje fokus på Gud! Tenke eg vil soaka ein del denne uga...vil ver fylt opp når SG begynne, så fylt opp at d renne øve..skvette øve på andre!!!!
Eg vil ha ALT Gud vil gje meg, og eg ønske å gje videre. Vær med og leda andre t Jesus, løfte mnsk frem for Ham..ja, bare ver ein tjener som elske Gud av heila sitt hjerta!
Gud e så god, og eg vil bare oppleva mer i lag med Ham!Bare ver med Ham, og bli bere kjent med Ham!
Glede meg t å ver på SG, gå på møder, ver med venner, nyda sol og ferie...jepp, d blir gydd!
Gud e go!Himmelen e eon fantastiske plass...bare sørg for at du komme der!!!!

Hilse alle med Salme 139

No comments: