10 July 2007

Heime igjen...men snart på tur igjen!

Jepp, da va eg komt heim fra SG...WOW, for ei vega!!!Va så utrolig bra og få ver med på team i Nikodemus!!!Gud e bare så go!!!Folk ble frelst, helbredet, rørt av Gud...ja, masse bra skjedde!Eg reiste heim kjempetrøtt, men så klar for neste år!!!!D blir bra!
I mårå reise meg,Cathrin,og Anita på tur...me ska t Fredrikstad(oase), sverige, og Bø i Telemark.Mari hoppe forresten på I Fredrikstad...dette blir bra! Og eg ska t liseberg neste år og, for da kan Dina ver med!!!!!D blir konge!!!!
Uansett, ska prøva å få tatt bilder...tog ingen på SG:(
Vel, d va d!!!!
Gud e god!Eg elske utfordringer i fra Gud, få godt nogen skritt med Ham, ja bare vokse, og få komme nærmere og nærmere Ham!!!!

Ha ein fortsatt fin sommer!!!!
Gud velsigne dere!!!!

2 comments:

Cathrin said...

eg tog bilde.. sga legga di ud når eg komme på d... nå kom eg forresten på at eg må lada kameraet

Maria said...

gir du meg bare et hint en gang når du e ferdige å reisa rundt ;)