21 July 2007

ei lita oppdatering:)

Ja, da he eg komt heim igjen:)Leste nettopp bloggen t Cathrin og for å sei d sånn, så kan dåkke jo bare lesa den siste oppdateringa hennes...me he gjort d samma, udenom at eg va i Nikodemus på SG og isje team hotell:)www.catie1.blogspot.com
Turen me hadde va konge!!!Fikk treffa litt venner i Fredrikstad...stas d!!!!
I går såg meg, Anita, Jon Steinar og Cathrin Harry Potter filmene, og i dag kjøpte eg dei pluss bøkene:)
Vel, nå ska eg bare ver heima...e blitt syk og vil bare bli frisk!!!!
Har bare ei vega igjen av ferien!

4 comments:

Cathrin said...

hehe eg kjøppte sjuen i dag:D glede meg:D

Camilla Kristiine said...

eg og:)Eg trodde du hadde bestillt an??
Eg kjøpte alle bøkene udenom 4en..de hadde an isje+filmene:)
Litt trist at historien snart e slutt:(

Maria said...

det va koselig å gå tur med deg Camilla...

Å eg håbe me får god tid te å vær i samen i året som komme...

Glad i deg :)

Camilla Kristiine said...

kjempe kos å ver med deg og, Maria!!!
Eg og!!!
Kjempe gla i deg!Du e ei flotte storesyster!!