31 July 2007

Konfirmantledere

Hei og hopp..livet e topp...synes nå ihvertfall eg:)

Vel, som dei fleste vett, så jobbe eg i Hana Kirke som ungdomsarbeider. Det vil si at eg he ein del med konfirmantopplegget å gjør.
Så komme da mitt spørsmål...: E der nogen som konne tenkt seg å ver med som leder for konfirmantene dette året? D vil bli 5 onsdager før jul, og 5 etter jul.
Før jul er det film og grupper++, og etter jul er det interessegrupper.
Vi har enda ikke nok ledere, og derfor lure eg på om der e nogen som kunne tenkt seg å ver med, eller om nogen kjenne nogen som dåkke tenke konne tenkt seg å ver med.
Eg trenge gode,kristne bevisste ledere.Nogen som kan gå foran og ver et godt forbilde!
Så d e bare t å ta kontakt:) Hb mange vil ver med på dette! Spre den ilden som Jesus tente..!!!Amen!
Gud velsigne deg!

No comments: