08 August 2007

Min lille stressa, surrete kvardag!!!!


La meg bare få ligge å kvile...la meg få slippe å tenke....ja, bare la meg ver i fred!!!!
Sånn he d våre nogen dager da eg he våre heima...eg vil bare ha fred, men der e isje aent enn skriking og sure miner....:(
Akkurat nå om dagene e eg nesten bare lei,trøtt og irritert...ganske slitsomt må eg sei!!!!
Eg sko ønska at eg bare konne dra langt vekk i fra alt i samen...gjemma meg for ei stond...lånt usynlighetskappen t Harry Potter eller noge sånn!!!!
Der e møje som foregår...orke isje å skriva d her...dei som kjenne meg og he snakt med vett ke d går i..takk for at dåkke holde ud med meg:)
Og Dina og Maria...takk for at dåkke he sagt at meg og Jessie kan komme å bo hos dåkke...d e godt å vida at når eg isje he ein sånn ein kappe som H.P, så he eg alligavel ein plass eg kan komma og få fred!!!Tusen takk!!!

I mårå e d leir...isje heilt klar, men eg tror d blir ein bra leir..glede meg t tur t Preikestolen...hb me får gydd ver!!!
Og itte Ten-In, så ska eg t Horve på 5-7kl.leir..så d blir leir i ett fra 9-16.aug. Også reise Anita den 23...og da e eg endelig aleine igjen!Da ska eg slappe av, sove borte,dra på tur med Jon Steinar...ja, d blir gydd!!!!
Kanskje mor mi og roe seg da...satse på d!!!!

Vel...eg måtte bare få ud litt tanker før eg går i seng...va godt!!!!

Natti natt!!!

2 comments:

Maria said...

Du vett nå at du alltid e velkommen her ;)

Kan me åg reisa på tur i lag? Det hadde våre veldig koselig :)

Me snakkes når du komme heim, eg e her eg, å eg e glad i deg:)

Morten said...

eg håbe du fekk såva godt Camilla, åsså håbe å ber eg at du må få kvila godt på leirane.