18 August 2007

Da va eg heime fra leir....

Begge leirene va bra! Ten-In va konge...gode folk,bra tur, Jesus møtte oss, Guds nærvær va sterkt...ja, d va rett og slett ein konge leir!
Så reiste eg t Horve og v leirsjef for fyste gong...og eg må bare få sei at d e den beste hovedoppgaven eg he hatt på leir. Leiren va knallbra...takket være kanonongoe ledere, goe deltakere,og isje minst-JESUS!!!!! Eg hadde den beste leiren eg he hatt på lenge...følte eg hadde kremen av ein ledergjeng med meg, ting gikk som d sko, måtte isje mase...alt bare gikk av seg selv, og eg kunne slappe av og få være forberedt om noge sko skje!!!Takk t alle som va med!!!!Og for dåkke som ba!!!

Da he d altså blitt 18.aug, og d e bare to dager igjen t båndtvangen e øve..HALLELUJA!!!!!Endelig...nå kan eg få lov å skrika om eg vil når folk skjelle meg ud..isje at eg he planlagt d, men eg komme ihvertfall isje t å bry meg så mye:)

I kvell sidde eg barnevakt for mitt kjære fadderbarn..hu sove, men bare d å få være her å passe på e ein ære:)
D e meg og Anita som sidde her, også komme Jon Steinar snart ut(min kamereat, og isje type, som Dina seie:) )
Om et par dager drar Anita, og ting he endra seg litt, så eg kjenne fakisk at eg komme t å savna hu. Me he hatt nogen fine dager, og i for i går sa h at hu kom t å savna Norge og alle folkå hu hadde truffe her...og d e jo bra!!!! Betyr jo at hu he hatt d bra her! Eg tenke å laga ein album t hu med litt bilder og hilsener, så hvis nogen he nogen bilder eller vil skrive noge, så hadde d våre flott.
Nå kom Jon Steinar, så eg avslutte her...

Gud velsigne deg!

2 comments:

Cathrin said...

eg har bilder:D

Morten said...

Eg har bilder fra Skjærgårds.