30 August 2007

Livet er herlig!!!



Sommeren e over...kor blei finveret av tenke eg???!!!Men når eg tenke meg om, så hadde me jo nogen fine dager...og takk Gud for dei!!!:)
Folk he begynt på skule og jobb igjen, og d blir isje fullt så mange sene kveller(ellr...d blir alltids nogen) og d e sikkert bra for både kropp og helse...!
D e seint nå, og eg burde våre i seng, men eg kjente at d va eg isje heilt klar for:) Så da sidde eg heller på dataen, også ska eg se Cold Case:)

I kveld, itte eg hadde vert på Riska med ein del folk som he våre ledere, så traff eg Inger. Va veldig koselig å ver med hu...alltid koselig!!:)
Nå e d snart helg igjen, men ska jobbe hele helga, så eg vett isje heilt kor møje helg d blir...sånn e d vel når ein jobbe i ei kirke:) Heldigvis he eg litt fri innimellom,så d ska nok gå bra! Satse på å få spilt litt i helga, også ska eg ver med Jon Steinar, som nå e min kjærest:)
Vel, d va d for denne gang! Håper alle nyter livet, og lever d til d fulle!
Gud velsigne dere!!!

4 comments:

Jeg er Kristine said...

Gratulere med kjæreste. Me tipte vell alle at det kom t å skje ;) Veldig koselig!

Morten said...

Camilla, Camilla. Så koseli. Gratulere me kjerest. :)

Linda said...

Gralla! Dette hadde ikkje eg fått me meg nei.. Så kjekt! :D

Ranveig said...

Gratulerer med kjæreste! Håper det gikk bra med jobbing i helga. Vi hadde tur med Solid (ungdomsgjengen i Salem nå i helga). 20 ungdommer + litt eldre ungdommer på tur til et leirsted med masse aktiviteter. Vi fikk spilt volleyball, sunget singstar, noen spilte paintball ++ og hadde to møter, delekveld og morgenord. Både sosialt og åndelig altså. Koselig helg. (Kan hende det kommer litt mer kommentarer på bloggen min om helga etterhvert.) Klem