30 July 2007

Litt sliten....

Eg e så lei av og å alltid ver trøtt!!!!Eg he blitt vandt med d, men sko ønske at d isje va sånn.For med trøttheten, så følger også litt kortere lunte, følelser,kvalme og vondt i hodet...etc.Og d e d eg blir lei av.Men ja,ja..eg leve, og d går nok øve.

Ferien e øve, og sommeren ser ud som om den så vidt gadd å stikke innom i år:( E lei av regn, men e jo alltids ein god unnskyldning for å ver inne og lese bøker(går i Harry Potter nå) og se film:)
Nå e d snart leir igjen...kjenne at eg glede meg!
Vel, eg he isje så møje å logga om.Livet går i d sama...og eg he d bra!!!
Kjekt når venner komme heim for sommeren!
Ser frem t ein spennendes høst i kirka!
I helga spilte me foresten volleyball hos Cathrine.Arrangere d kvert år, og d laget eg he våre på-he tapt kvert år, men neste år stille me sterkt..nå ska me trena:)Blir bra!
Vel, hb folk he hatt ein fine sommer!
Snakkes!

9 comments:

Maria said...

ikkje bra å ver trøtt å sliten - ede du vitamina ;) Får håba dåkke vinne snart...

Cathrin said...

hu gjørr jo isje aent enn å spisa vitamina....

Maria said...
This comment has been removed by the author.
Maria said...

Då så...

Glede meg te å ver mer samen med deg Camilla.

Camilla Kristiine said...

Eg he jo isje mangel på nogen ting, he legen min sagt. Men eg trur der e noge gale, og den dagen eg finne d ud, ja då ska eg gå t legen min og sei"d va d eg sa"!!!!

Camilla Kristiine said...

glede meg t å ver med deg og,Maria:)

Maria said...

..det går an å ha for mye åg ;)

Småen said...

D e isje fordi du står i fronten då? Eg og e møje trøtte, og av og t så trur eg d bare e fordi me rett og slett e någen av di kristne som bane vei...

Glede meg veldigt t å vær på leir m deg!!

Camilla Kristiine said...

Kanskje d..merke at d e litt vanskelig av og t...eg og glede meg masse t å ver på leir med deg!!!!!