10 December 2009

Julekos hos oss den 20.des.


Heisann folkens:)

Sendte ut en del meldinger, men vett isje om alle nådde frem??? Uansett, så e alle hjertelig velkomne og d e ein venners venner fest, så bare ta med en venn hvis du vil:)
Flott om me får et lite hint om kem som komme:)Bare send meg ein meld eller legg igjen ein komentar:)

D nærme seg jul og folk e vel enten ferdige med presanger,eller så stresse de med å bli ferdige...
Uansett...eg gjorde d i fjor, og eg vil gjør d igjen:)Så i stedenfor julepresanger, så vil meg og Jon Steinar invitere våre venner her t julekos den 20.des. Me åpne dørene kl.16.00, så e d bare å komma sånn som d passe:)!!
D blir enkel servering...e der noge du har ekstra lyst på, så bare ta d med:)
Utover kvelden, så blir d sikkert litt spilling for dei som ønske d.
Håpe flest mulig vil komme!!
VELKOMMEN!!!!
Ellers så vil me få ønske alle ei fantastisk god og velsigna adventstid!!

P.S. Adressen vår e: Nordenskiøldsgate 8
4019 Stavanger

Me snakkes!

1 comment:

BlindSparrow said...

I want to come!!

Eg er glad i deg!!