21 November 2009

Kort og teppe:)





Har egentlig ofte tenkt på å legge ut bilder av kortene eg lager,men så glemme eg d bare.Men denne gang ska eg ihvertfall legge ut et bursdagskort som eg he laga i dag, og som eg e veldig fornøyd med.
Selve malen t kortet fant eg på familieskatter...alltid greit å få litt inspirasjon:)!!
Eg kjenne at eg blei veldig fornøyd med dette kortet...e så kjekt å sidda i kjelleren å potla:)Mens Jon Steinar sidde å spele data i sofaen ved siden av:)
Ellers så ville eg bare legga ud et bilde av teppet eg har laga t litlå:)
Så satse eg på å å lagt ud andre bilder av kort og og diverse itte kvert!

5 comments:

Dina said...

Utrolig fint kort!!!!!
Fint teppe og asså, men d har eg sett før.

Camilla Kristiine said...

Takker:)

Gunn said...

husmoraktige du er:) kort og teppe dette vil jo ingen ende ta

Silje og Camilla said...

HEI!!kjekt å lesa på bloggen din Camilla!!bare 2 mnd igjen no te du bli mamma!!herlig!!håpe formen e bra!!klem fra Silje:):)

Anonymous said...

ma sjekke:)