22 July 2009

Kroppen vandt med å være gravid...

Ja, da har kvalmen endelig begynt å avta sånn skikkelig...pleie jo å gjør d sånn i uke 12,13,14...for da sies d at kroppen begynner å bli vandt med å være gravid.
Hmmmm...vandt til å være gravid...ja,ja...e nå ganske møje annet som ska skje.Nå f.eks e eg bare blitt veldig hard i magen og klare isje å gå på do..nok en plage som kan forekomme når man e gravid. E mye man ska igjennom, og ingen har d likt.Men at d heile e et under e eg isje i tvil om:) D vokse et lite barn inni magen min, og tanken på d gjør at eg tåle alt som følge med:)
Eg gled meg t alt som ska skje..alt eg ska få kjenna, se og hørra.
Handling av ting, maling av rom, nytt liv i heimen...ja,alt!!!
Har allerede kjøpt ein barnestol, nogen bodyer og ei bukse:)Bare måtte:)
Også glede eg meg øve at der e fleire som ska ut i permisjon når eg e ude..isje akkurat samtidig..litt før og litt etter, men eg blir ihvertfall isje aleine:) Også glede eg meg t å gå på tripp trapp(åpen barnehage i Hana kirke, som eg selv har jobbet i)
Også glede eg meg t Jon Steinar ska ver heime i til sammen 15 uker, tur t Usa, familieferie med venner,alt nytt som ska lærest og oppleves...ja,alt!!!:)
Håpe me blir goe foreldre!!

2 comments:

Maria said...

Dåkke blir ein fin liten familie :)

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!