17 July 2009

Endelig...12uker er gått:)

Ja, da va eg 12 uker på vei, og eg bestemte meg for ei god stund siden at da eg va 12 uker på vei, så sko eg begynna å blogga:)Og nå e eg d, "so here I go":)
D e ca.10 uker siden eg tissa på ein pinne, som d itte kort stund stod GRAVID på. D va mandag morning kl.07.10, og for dåkke som kjenne meg, så vett dåkke at da e eg isje særlig våken, men ska sei eg våkna fort da:)Eg skreik og vekte Jon Steinar, mens eg viste han pinnen, og da han såg ke d stod, så smilte han fra øyra t øyra. Me hadde greid d, og d på fysta forsøk:)Halleluja!!
Så kan eg vel sei d sånn at dei fyste vegene he eg våre ufattelig dårlige. Masse kvalm, og eg e temmelig lei av å se koss maden ser ut itte den har våre neri magen. Men ja,ja...eg tenke på ke som komme ud av d, og da gjør d meg isje noge allikevel!!!Og legen seie at d e et bra tegn å ver kvalmen:)
Eg kjenne at i disse ukene har eg vert både glad og redd. Gla for å være gravid, redd for at noge sko gå galt...eg vett heldigvis at dette e ganske vanlig! Og nå kjenne eg at eg glede meg masse!!!! Va nemlig inne å hørte hjertelyden på onsdag....for en fantastisk herlig lyd...d vokse et lite barn inni meg...d e et under!!!Jon Steinar va og med...kjekt at han som isje kjenne d på kroppen kunne få hørra at d e noge inni der:)
Me glede oss masse t å bli foreldre,men me e nok litt nervøse og...masse nytt som ska skje!!!Men eg he jo mange venner som eg kan spør om råd og hjelp:)
Nå e me i Portugal på ferie. Kose oss og slappe av!

4 comments:

Marit said...

Gratla! D e veldig kjekt;)

Jeg er Kristine said...

Gratulerer begge to! Ikkje verst å få det te på første forsøk altså. ;) Gratulerer med 12 uker, det e ein fantastiske følelse. Satse på at kvalmen slippe taket, og så e det ikkje lenge før det e ultralyd og små babyspark!! Lykke lykke te med tiå som ligge forran dokker!

Jeanett said...

Gratulerer - så koseligt :)

Maria said...

tante og glede seg :)