20 July 2009

Hmm...surfing...isje ein aktivitet for gravide:)

Va på stranda i dag, og der va d nogen syke bølger.Så eg tok med meg et sånn lite brett ut i opp hoppa på bølgene, men da eg plutselig blei slått ner i sanden og landa på magen, så fant eg ud at d isje va så lurt å surfe når ein e gravid. Alt gjekk nok bra...e jo ganske godt polstra inni der ennå, men greit å ver forsiktig og!Får heller surfe neste sommer:)
Men Jon Steinar koste seg masse, både på brett og mens han hoppa i bølgene...va akkurat som å se ein liden unge:)D va faktisk han og ungane udi sjøen som hoppa:)
Ellers e livet bra! E mindre kvalmen..har isje spydd ein gong her nede...og eg he isje tenkt å bli hysterisk for d...vett at nogen blir d..tenke om d e liv og sånn. Eg e gla for at eg isje e så kvalm, og eg vett at d ofte avtar itte uke 12:)
Glede meg masse t ultralyd den 28.aug...blir kjekt å se nurket, og få vite ke kjønn d e:) Har handla litt klær her i Portugal..bare måtte:)
Vel, d va d for i dag:)

1 comment:

Småen said...

Konge! Men eg maa jo sei, du maa vaer forsiktige. Kaanene i menigheten fekk nesten panikk naar eg danste paa ein Gudstjeneste heilt i begynnelsen av graviditeten...

Stay safe. Og isje ed raae groennsaker og salat og saant...