24 July 2009

13 uker:)

Ja, tenk nå e eg 13 uker på vei:) Eg kjenne at eg slappe mer og mer av,men e litt nervøs ennå. Eg vil jo at alt ska gå bra, og d gjør nok d og. D går jo som oftast bra, spesielt itte uke 12.
D e litt vanskelig å fatta at d vokse et lite foster inni meg. Ja, i dag e d 11uker,7cm og veie 35 gr...FANTASTISK!!!!:) Eg glede meg t å kjenne at hun/ han sparke:) Eg vett at fosteret røre på seg og at d kjenne at eg stryke øve magen:) Så eg stryke og synge:)
Alt e så spennendes!Glede meg t å bli mamma:)
Kjenne at eg blir fort trøtt og orke mindre enn før,men d e jo sånn d e.Den lille tar energien min...den må jo vokse:)
Takk Gud for dette underet!!!

3 comments:

Småen said...

Konge!! Kanskje dar endelig komme en t unge av Turbo sitt kaliber;)

Eg og glede meg t ungen din sparke, bare pass på ribbeinå dine.

Stay safe!

Camilla Kristiine said...

Ja, d blir vel ein turbo unge...håpe han/hun isje blir like vill som eg va:)

BøeFjeldberg said...

HEi, så kjekt å se at du har begynt å blogge igjen. Nå er jeg GLAD. Har vært dårlig med blogging fra min side også de siste månedene. Men noe galt med pcen og får ikke konventert råmatriale fra bilder over til jpg filer, og dermed ingen bilder i innleggene, og dermed ingen innlegg fra meg, men det kommer nå utover høsten;)

Har laget en blogg til bøefjeldberg.blogspot.com om vårt hverdagsliv... hjertelig velkommen til å følge den;)