14 October 2007

Bare ei uga igjen...

Ja, tenk naa e d bare ca ei vega igjen t eg e heime:) I dag kjente eg faktisk at eg konne tenkt meg aa vaare her litt lenger, eller d e mer blanda foelelser....!Sist gang eg va her, saa ville eg isje heim i d heila tatt...krangla med Gud og saann, men denne gangen vil eg heim fordi eg savne folk heima, men saa e eg jo og veldig gla i vennene mine her, livet mitt her....saa d e veldig blanda foelelser....! Men eg e gla for at eg vett at Gud he ein plan, og akkurat naa saa e den aa ver heima i Norge, og d vett eg:) Saa d gir meg fred i hjerta mitt! Godt at nogen hadde ved nok i haave t aa gi meg ein hund, saa eg isje bare snudde i doera:) Takk ska daake ha....trur faktisk at d va den einaste maaden aa holda meg igjen paa, og eg regne med at Gud saag d...e isje saa dum Han:) Og se naa he eg jo faatt meg kjaerest og:) Ja, livet heima i Norge e bra!!!!

Uansett....her har d blitt litt kaldere, men isje heilt kaldt...
Eg e paa vei i seng naa...he nettopp komt inn doera..kl. e litt oeve 1am. Va paa kino med nogen venner. Ellers saa henge eg med venner, spille settlers og scrabble:) Nyte ferien...! Har d topp!!!
Glede meg t aa se alle igjen!!!!Gla i daakke!!!
God klem!!!!

8 comments:

Dina said...

hørres ud som du har d bra.
Glede oss masse t du komme hjem. Arne ska prøva å få sett på bilen din, mn ting går litt i ett for tiå.
Tro d eller ei mn i dag tok Matilde kagå. Hu snudde seg fra magen t ryggen å fra ryggen t magen. Kom bare heilt øve ein gang. men ligge å vogge fra sia t sia. Hu e heilt klar. å når du hu ligge på brystkassen å få beinå på lårå mine, så løfte hu heile seg me beinå. Litt skummelt dette her. Går litt fort ja......

Camilla Kristiine said...

WOW!!!!D e jo saann som dei egentlig isje klare foer dei e et par mnd...og ihvertfall isje begge veier.
Isje stress med bilen....d ordne seg nok...eg hb bare at dei andre betale for d mesta...!!!
Du, eg he kjoept et refleksbaand t Jessie..isje halsbaand, men baand, ogsaa lurte eg paa om d kanskje va noge du va interessert i?E ganske billig:)
Me snakkes om ei uga!
Supergla i daakke!

Cathrin said...

heisann Camilla.. eg har satt inn penga te deg nå:D glede meg masse te du komme heim... eg har plutselig klart å roda d litt te me den dagen du komme heim.. for eg har sagt ja te ein samtale kl hall 11.. di drar ofte litt ud, så eg e gjerna litt seine på flyplassen.. isje merr en 10-15min altså.. å du må jo få ud bagasjen å alt sånn... så d ordne seg nok:D me snakkes gla på du:D

Dina said...

trenge sje refleksbånd tror eg. går gudd uden...

Småen said...

Me glede oss t du e heima igjen, men glede oss og øve at du he et reisehjerta.. då e me isje aleina om d...

Småen said...

Med et halvt aua på nettet virke d som om prisane variere fra 1000 t 2000 kr her t lands. D viktigaste e isje fargen, men om den e justerbar og generelt grei. Me ska jo isje t Galhøpiggen akkurat;)

Cathrin said...

veldig kjekt å ha deg hjemma igjen:D

Camilla Kristiine said...

Va nok litt for sein med et svar der:)Men eg kan ennå få tak i den...bare ta ein tlf.Blei så usikker i butikken.