04 November 2007

Eg e elska:)

Eg e så begeistra for Gud..Han e bare go!!!I helga he eg våre på TFI-(takk for innsatsen)leir på Vaulali, og d va ei kanonbra helg!!Masse gode venner, godt fellesskap,goe ledere, pøbelstreker og isje minst JESUS!!!Uden Han hadde d jo isje våre leir!
Tema for leiren va LOVED, og d e nettopp d me e. Kristen eller isje kristen-me e elska av Gud!!!Han sendte sin einaste sønn i døden for oss!!Eg e så gla for at eg e frelst!!!Eg kjenne Gud, og glede meg t å bare bli enna bedre kjent med Ham!

Ja, d va sånn eg kjente at eg følte og tenkte akkurat nå..eg e så begeistra for Gud, og d e så godt at eg kan få lov t å lovsynga Han, og gi Han takk tbage!!!
GUD E GOD!!!

Takk for alt du har gjort for meg-din kjærlighet den er stor!!!

9 comments:

Miss Wonderhill said...

ja, Gud æ best! Ingen protest frå denne kanten!

eg he det godt!
koss he du det?

ja, dikt æ gudd. Dikt i vei!

Maria said...

LOVED ja.. eg og e glad i deg altså :p

Hanne Matilde said...

AMEN!

Evig glad i deg og Camilla!
Klart eg e med, kem,ka, kotti??

- Klem -

Morten said...

Gud e best!

Morten said...

Forresten, Helle sitt nommer e: 90029660. Bare sånn i tilfelle du ikkje har fått nommere avhu ennå.

SiljeB said...

hei camilla:)takk at du skreiv kommentar på bloggen min som æ ikke har sjekka på år og dag...vart så glad da æ såg du hadd vært inne og sagt hei:)æ har det fint,går 2.året på sykepleien..ja rart at det e mange man miste kontakta med..æ tenke støtt og stadig på dæ faktisk..håpe æ kan møt dæ når æ kjæm te stavanger ein gang etter jul..vil du møt mæ da?du ska få ein stor klem!!!æ SMILE i hvert fall masse når æ tenke på dæ!!!:)klem

Anonymous said...

Heihei!
Ja, d va ein fine leir det. Mye skjedde.
Eg tenkte egentlig å drista meg ud, og legga fram nommeret mitt, men Morten har tydeligvis komt meg i forkjøpet.
..uten ein gang å ha tenkt tanken. Ikkje at det jørr noge. Menmen..

Klem!!

SiljeB said...

ja vi hadd det kjekt!!da snakkes vi etter jul ein gang!!:)så kjekt!

Anonymous said...

Flink til å oppdatere bloggen din du liksom! PFFT! :p

Edmund
http://www.santis.info