06 October 2007

Da va eg i USA:)

Ja, tenk da va eg heime...ja,dette e heime for meg. Norge har og blitt heim for meg, men eg kjenne at d e veldig godt aa faa ver her igjen!!!
Har isje gjort saa moeje ennaa,, men jetlag e oppskrytt...eg sov t halv ni:) Har pass a tantongen min i dag:) Va veldig koselig. Hatt lunch mednogen venner, og middag med nogen andre1 Saa he eg lekt ude med nogen onga, og naa tenke eg at eg ska slappa av litt:)
Der e litt troebbel med tlf her, saa har isje faatt ringt heim, eller t Jon Steinar og sagt at eg he komt trygt frem...!!!Saa hvis du lese denne bloggen Dina, saa konne du kanskje gitt beskjed,eller??

Vel d va alt for i dag! Ska proeve aa oppdatere, og kanksje faa litt bilder...

Love ya all!!!

God bless!!!

4 comments:

Linda said...

Visste ikkje at du sko te USA. Kor lenge ska du ver der? Du må kosa deg masse jaffal! :D

Dina said...

ska sei ifra

Cathrin said...

kosa deg masse:D godt å hørra at du har komt trygt fram... glede meg te du komme hjem igjen eg:D

Camilla Kristiine said...

Eg e her t 22.okt, saa litt mer enn to uge. Tusen takk, Dina.Og eg glede meg t aa se alle igjen!!
Ska legga ud ein nye blogg snart, med litt bilder...