21 January 2007

Ska sei...så he eg da fått meg blogg:)

Hei og hå:)
Nå har eg da fått meg blogg,eller eg he da hatt blogg lenge på myspace,men he fått plager på at d isje går an å kommentera uden at ein he myspace sjøl,så da he eg altså fått meg blog her på blogspot:) Takket være Linda-tusen takk for hjelpen:)!!!
Hmmm...eg e isje alltid så flink t å oppdatera,men ska prøva så godt eg kan.
Kan jo skriva litt nå,så ser me koss d går videre:)
Nå he eg da altså vært i Norge siden 22.nov.Prøve fremdeles å slå meg skikkelig t ro,men e litt vanskelig når man føler at man har et annet hjem også...laaangt,laaangt borte,men d ska nok ordne seg etter hvert.
Eg he endelig klart å flytte ut fra min mor og bor nå på Vaulen i lag med Therese,og snart Astrid,og min hund Jessie,som eg fikk av en del venner den dagen eg kom heim-takk!:)
Ellers så he eg jobbet som vikar i barnehage på Vassøy,og fra og med tirsdag neste uke e eg ansatt som ungdomsarbeider i Hana kjerkå-50%.
Fritiå bruke eg ein del i lag med Dina(og Arne)...me går turmed hundane,spele tv-spel(eg he nettopp fått meg playstation:)Spele ganske møje...egentlig for masse-guitar hero:)

Prøve å trena litt...meg og Arne he veddemål...hmmm...lure på koss d går..fikk ett par ekstra kilo i USA:)

Vel,d va litt om mitt liv for tiå...spennande eller???:)

6 comments:

Linda said...

Bare hyggeli =) Kjekt å se deg igjen igår. Klem

meg said...

Gralla me blog, Camilla!

Maria said...

Kjempe spennande :)

Du har bare med å skriva her - så eg har kontroll på deg sjøl om eg e litt lengre vekke enn eg har våre de siste dagene :)

Cathrin said...

konge me blogg!! glede meg te fortsettelsen... åsså komme eg plutselig på besøk igjen:D

Jeg er Kristine said...

Heeei! Ikkje verså å komme øve bloggen din allerede på første innlegg =) Velkommen hjem og gratulerer med jobb i kjerkå! Eg har stor tro på deg i den jobben! Du e en varm, glad, ærlig og åpen person.. ta med deg det, så går alt bra ;) Håpe me treffes en gang om ikkje alt for lenge. Kristine

Anonymous said...

Good post.