25 January 2007

E vel isje kjent for å ver så flinke t å oppdatere...men...

Så va eg her igjen:)Ska som sagt prøve å ver flinke t å oppdatere,men får se koss d går:)
Nå sidde eg da altså i kirka...min første dag på jobb.Har vert syk,eller eg e syk,så he isje fått startet før,men nå e eg her.
I dag he me hatt stabsmøte...spennende å høre om ke dei andre drive med. Og nå sitte eg å vente på Brit som ska lære meg litt opp:)
ellers så he eg vel isje gjort så my i d siste...denne uka he eg våre på Vassøy på mandag,og resten av uka har eg omtrent ligget i senga,med unntak av en tur med Dina og hundene+turer med min egen hund.
I mårå blir d jobbing på Vassøy,og i helga løser d brak med Impuls...kjenne at eg glede meg!
Ja,d va vel egentlig d....isje så spennende,men eg leve ihvertfall:)
Håper dåkke he d bra alle samen,så snakkes me snart..hb eg!

2 comments:

Maria said...

..de gule sidene hjalp meg kje me å finna ud så mye meir om deg..

Savne deg :)

Camilla Kristiine said...

Ha,ha...d va d eg visste...de gule sidene kan isje hjelpa deg med alt!
Savne deg og-ALLTID!