28 January 2007

Impuls....

Ja,da e d bare en dag igjen på Impuls....kan vel isje akkurat si at eg e direkte trist....som eg skreiv litt om sist...eg kjenne at eg trenge noge mer...noge mer å strekke seg itte,sånn at eg kan få vokse.
Va på begge møtene og to seminare i dag....fikk litt ut av den ene talen,men ellers så va d vel litt gammelt nytt...meine isje at d e dumt å hørra noge mer enn ein gong,men itte ei stund,så kjenne ihvertfall eg at eg trenge noge mer.Og sånn vil d vel alltid ver,og d e jo bra.Me vokse jo som kristne...(forhåpentligvis),og d e isje så viktig kor langt man he komt(me e jo alle på forskjellig nivå),men at me isje slutte å vokse...stoppe opp,hvis du forstår ke eg meine???!!!
Men nå e d da siste dagen i mårå,og på mandag og tirsdag blir d lederdager...d kjenne eg at ser veldig frem t!!!!!
Me blir en gjeng hos meg...d blir bra:) T nå så tror eg me blir 8...blir bra!Tror eg he litt lite madrasser,også he me bare ein bil(hvis der e glatt)for min står:)Men eg he 2 sykler,og d går nok av busser,så dette fikse me:) Eg må bare få kjøpt inn litt mat,så me isje sulte:)

Ellers e livet greit...tror nok isje bloggen min blir den plassen eg utgir meg selv,men greit å si at livet e greit,så vett dåkke d:) E du ein som ber,så sedde e stor pris på forbønn...e litt stressa for tia,så bønn hadde våre flott!

Når alt e komt i orden i huset,så ska eg invitera alle mine venner t innflyttningsfest:)Så velkommen!

5 comments:

Maria said...

jo takk fårr det - eg trur eg skippe innflyttingsfesten eg, men eg har og ein itte kvart.. :P

Eg glede meg te du tar turen nerøve, fårr det gjer du, sant?

Camilla Kristiine said...

Ja,eg komme:)

Linda said...

Oppdatering? :p

Camilla Kristiine said...

Ska skriva litt snart,men husk..eg he isje internett....

Linda said...

ja stemme =)