22 March 2010

Morgenstund er tull i grunn:)

Ja, eg pleide å tenka d at mårenstund e tull i grunn!!)Men nå har d på ein måde endra seg litt:) Først da Leah Marie hadde kommet t verden så sov eg allikevel frem t 12 og 1 og sånn, men nå lige eg faktisk å komma meg opp litt tidlig..isje 7,men gjerne rundt hall 9/9.Og eg e isje gretten ein gong, og eg klare meg faktisk uden ein kopp kaffi:) Grunnen t at eg isje klare å ver sure e jo at med ein gong eg titte ned i vogga t prinsessa mi, så møde eg et lite søtt ansikt med ett STORT glis:)!!Hu blir så gla når hu forstår at d e endelig e morning.Du ser d at eg snakke isje med hu om natta når hu våkne..da bare tar eg hu opp, går opp og lage melk hu hvis d trengs, gir hu mat og så legge eg hu igjen. Dette gjør eg fordi eg vil at hu ska forstå forskjell på dag og natt, og d funke faktisk:) Før sov hu jo nesten rundt,men i d siste så har begynt å bli mer og mer våken på dagen, og så sove hu mange timer om gangen på natta...d kan me liga:)

Har hatt en veldig koselig dag med besøk av nabo, ei fra barselsgruppa og t middag va svigermor, Tor, tante Grete og Bernard her:)
Men nå ser eg at d e på tide med ein kveldsdusj, før eg finne senga:)

No comments: