23 March 2010

D e så kjekt med nytt kamera:)

Ja, eg synes d e veldig gøy med nytt kamera...har d alltid med meg i stellebagen, så d blir ein del bilder.Nogen bra og nogen isje fullt så bra...
Uansett...eg nyde d å ver heima i permisjon!!!Meg og Leah Marie kose oss...me farte rundt, får nye venner, går turer, ser rare fugler, hjelpe tante Maria med å skru og hamre...ja me rett og slett litt travle,men på ein kjekk måte:)
Eg synes og d e ekstra kjekt å blogge når d skjer så masse og eg får tatt bilder...d blir jo selvfølgelig mest bilder av prinsesså,men der smette inn nogen andre bilder og:)Me har jo blitt kjent med andre prinser og prinsesser, og Jessie har fått seg ein ny venn-Ronny:)

2 comments:

Gunn said...

Det er nok en hegre du har fanga ja, men han såg litt kald og stusslig ut. Ser at du og Leah- Marie kjem dykk litt rundt om, det er godt, reiser dykk vekk i påska eller er dykk heima?

Maria said...

Leah Marie e flinke te å skru :)