13 October 2009

Uke 25

Trodde eg hadde lagt ut uke 24,men d hadde eg visst isje. Ja,ja..nå e eg i hvertfall i uke 25.
I dag er det tirsdag 13. oktober, og du er 25 uker og 3 dager ut i svangerskapet. Det er 14 uker og 6 dager igjen til din termin, mandag 25. januar.

Fra 25 uker og 0 dager til 25 uker og 6 dager av svangerskapet.
Vekt: 800 g
CRL: 22 cm
Full lengde: 30 cm
Se hvordan vi regner vekt, lengde og alder her.

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 23 uker gammelt. Allerede nå begynner det å bli liten boltreplass for fosteret i livmoren. Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes!

Hjernen vokser fremdeles fort, og fosteret er en velproporsjonert liten minibaby. Fosteret begynner også å få lengre hår på hodet.

Ja, tenk d..øve 25 uker på vei...ganske fantastisk!!Hu sparke masse kver dag..har til og med gitt faren et spark i ansiktet...hu sedde han på plass:)
Me glede oss veldig t å bli foreldre..e spennendes, men og litt skummelt. Får håpe me gjør ein god jobb som foreldre!!
I helga ska me få rydda unna ein del ting, kaste og sånn, også kan eg begynne å potle litt..glede meg.
Har jo fått bekkenløsning(og au d e vondt), men he fått litt ting fra hjelpemiddelsentralen i dag, så får eg håpe at d hjelpe.

Ellers går dagene fort..nesten litt for fort. d e bare 2 og en halv mnd t eg går ut i permisjon..sykt!Eg glede meg!!

Men nå e d kveld her i huset...natta!

No comments: