05 March 2008

Hmmm...oppdatering...

Ja, d e vel isje så vanskelig å se at eg isje e så flinke t å oppdatere, sjekke mail,facebook...etc. E bare d at eg kjenne at eg isje he så møje tid t d, så da orke eg isje.
Men ja...nå sidde eg på ein måde litt sånn innesnødd(eller d har snødd og eg har sommerdekk...)så eg vente på at Jon Steinar ska komme og hente meg.
Livet e møje bedre enn d va sist gong eg blogga....
Har d bra nå. E litt sliten, men isje sånn at eg snart møde veggen.
Livet mitt består i å jobba, ver med venner, henga med Gud...d e digg d:)Gå tur, trena litt, prøva å få tid t litt søvn...
Men ja...eg he d bra, og d kjennes godt.
I dag e eg jo blitt 23 og nesten voksen som Anne Elisabeth(kollega)sa:)
Ska ha bibelgruppe i kveld, og kjenne at eg glede meg t d....
Sko ønska at der va mer enn 24 timer i et døgn....
Vel,d va d eg rakk å skriva i dag,men ska prøva å la d gå mindre tid t neste oppdatering, og da ska d bli bedre...
Gud velsigne dere!

11 comments:

Maria said...

Eg har jo sagt gratulerer med dagen før då, men eg kan jo sei det igjen. Å du, eg e glad i deg og :) Håpe du har litt tid innimellom - godt å hørra at du ikkje e på veg i veggen, det e ingen god plass å ver... Snakkes på søndag!

Anonymous said...

Happy birthday, darling Camilla. Miss you today.

Ane

Dina said...

Btw presangen din va sje ett hint asså. bare så du vett d.

SiljeB said...

gratulere så masse med overstått!!!!såg du skreiv kommentar 5.mars..og oops tenkt æ!!!da huska æ faktisk at du hadd bursdag!!!godt å sjå det går bra med dæ!!"ikke alle dager er like,alle ei på glede er rike,ikke hver en dag nyter sjelen samme ro,men hver en dag jeg kan på Jesus tro:)"

Gla i dæ å!klem:)savne dæ æ..kan itj du kom på besøk te bergen da?!d hadd vært konge!vi snakkes..!!God bless!

Camilla Kristiine said...

Eg vett, Dina:)Va jo d eg hadde ønska meg...blei veldig gla for den!Tusen takk t deg,Arne og Matilde.KLEM

Camilla Kristiine said...

Takk, silje:)

BøeFjeldberg said...

så kjekt med litt oppdatering..... men du kjære camilla, du har jo ikke lagt meg til på bloggen engang hva er dette for noe....?=) veldig kos å snakke med deg i dag,tenker jeg ringer i løpet av påsken når vi har komt oss på hytta og roet ned... masse glad i deg... og masse klem

Anonymous said...

D va kjempe kjekt å lesa litt om ke du drive me for tiå igjen. Blei gla av å lesinnlegge ditt.
Gratulere me vel øvestått! Håpe du får et kjempe fint år so 23-åring!!!
Morten

Miss Wonderhill said...

konge å ha deg på besøk. hjertelig velkommen igjn!

Miss Wonderhill said...

og gratulera med vell øvestått=)

Anonymous said...

Jeg var tilfeldigvis innom da jeg googlet en sangtekst og kom på din fine side.Fikk lyst til bare å gi deg en liten hilsen med ønske om at du har det fint.Fin side du har her...
Med vennlig hilsen en tilfeldig forbipasserende...