13 January 2008

What is this feeling inside...?????

Ja, ke e nå denne følelsen på innsia..????Me mennesker føle så møje, og eg e ett sånn eit menneske som føle møje...blir sint, lei meg, frustrert...etc. Og d e godt å føle, men av og t sko eg ønska at eg bare kunne skrudd dei av...latt ver å føle noge for ei stund...men d går jo isje.
Nogen mennesker mener at ein lar ein ting bli ein følelse...et problem får bli ein følelse...og d e jo sånn at me e mennesker, sammenbygd slik at når noge skjer,så føle me forskjellige ting, og eg meine at d e greit!!!Så får nogen andre meine noge aent....!!!
men ke e den følelsen eg kjenne på nå????Eg vett isje...alt eg vett e at d e ein sånn følelse eg sko ønske at eg konne skrudd av!!!!!
Eg e lei meg, bekymraq, frustrert....masse på ein gong, også vett eg isje ke eg ska gjør for at d ska bli bedre...????!!!!
Nogen dager e bedre enn andre, men sånn i d stora og d heila har eg d isje bra...nogen dager har eg d faktisk heilt forferdelig, men så klare eg isje å få d ut.
Men nå ville eg bare blogge litt...få litt ting ut, også satse eg på at ting blir bedre.
Ingen grunn t bekymring....har gode venner rundt meg og ein super kjæreste:)
Eg komme meg opp igjen...tar bare litt tid å klatre.....

8 comments:

Maria said...

Gode venner er engler som løfter oss opp igjen når våre vinger har glemt hvordan det er å fly...(Nils Bredesen)

Anonymous said...

I miss you...

The D(ane)

Hanne Matilde said...

Det e det som e problemet med oss mennesker, at når me har det tesynelatende best, det e då me ofte blir leie og deprimerte.
Min teori e at det e då kroppen og tankene får slappa av og då komme de underbyggde tankene og følelsane ut, det besta e nok bare å la de komma.

Det går øve, det vett både du og eg:)

Ber for deg!

Klemmer fra Hanne Matilde.

Jeg er Kristine said...

Det e fordi du ikkje har vært på leir på lenge! Bli med t Stavkjøn!! =) Neida, bare tulle (sjøl om det hadde vært veldig kjekt å ha deg med altså!. Eg har i hvertfall bedt for deg, og Gud fikse det han!

Cathrin said...

oppdatering:D

BøeFjeldberg said...

syns du sa du var blitt flink å oppdatere bloggen jeg..... off detvar litt stygt sagt.. sorry... men jeg vil ha oppdatering

Anonymous said...

Nå har jeg bogget meg via via via antall sider, også fant jeg deg :-)
Håper alt er bra Camilla...tror ikke jeg har sett noe til deg etter Sygnatiden...
Hvor i verden er du? hva gjør du på?

Klemmer fra (pinglete - som du kalte oss russejentene 03 den gang vettu ;-) )
Klemmer fra Tone Alme (ja, er gift med Morten nå vettu, så jeg har fått navnet hans...)

BøeFjeldberg said...

ikke så rart du ikke visste jeg hadde fått blogg, er ganske ny.. lagte den vell denne måneden... takk for at du leser bloggen min, gjør meg glad.... veldig glad i deg.. masse klem