02 May 2010

Takk,Jesus!

Ja, eg e kristen!Ja, eg tror på Jesus og eg e stolt av d, og evig takknemlig for alt d Jesus har gjort og gjør for meg!!
Men eg e lei...lei av forventninger som folk har...alle debatter, måten nogen kristne behandle folk på..eg vil isje bli satt i samme bås som dei!
Eg e kristen og eg leve livet mitt for Jesus..eg feile stadig,men eg prøve å gå den veien som Jesus vil ha meg på!Eg tror på d eg tror på, og eg vil gjerne dele budskapet med dei rondt meg,men eg vil isje prakke på folk budskapet..huske d va d versta eg visste da eg isje trodde.Eg vil respektera andre for d dei tror på, og veldig gjerna lytta t d dei har å sei, og isje bare kritisera dei og sei at EG HAR RETT...ke måde e d å møda folk på???
Nogen tenke kanskje at eg isje leve sånn som eg burde, at eg isje meine riktig, tenke rett..etc,men heldigvis så e d isje dei som ska dømma meg:)
Uansett, eg konne fortsatt i d vida og d breia,men d eg egentlig ville dela i dag e noge som eg fekk av ei dama nere på Mariero, inne der med obsen:)Eg leste d da eg kom heim, og tenkte JA, dette e den Jesus som eg tror på, som e min bestevenn!!Eg e så stolt av å ha Han som min bestevenn!! Håpe Han e din venn og, hvis isje...kanskje du ska gi Han ein sjanse..han e jo sinnsykt bra..spør du meg:)

JESUS

Han stilte seg på den prostituerte kvinnens side, da alle tok avstand fra henne.
Han tok inn i synderens hus, da ingen vile ha noe med ham å gjøre.

Han lot barna komme til seg, da alle ville jage dem bort.

Han lovet forbryteren himmelen, da andre ville ha han til helvete.

Han flyktet æren, da alle ville gjøre ham til jordisk konge.

Han jaget djevelen bort, da alle andre lot seg bedra av han.

Han elsket de fattige, da alle strevde etter rikdom.

Han helbredet de syke, da de var oppgitt av alle andre.

Han tidde stille, da alle anklaget, spottet og pisket ham.

Han døde på et kors, da alle andre feiret påskefesten.

Han tok skylden på seg, da alle andre vasket sine hender i falsk uskyldighet.

Han oppstod fra de døde, da alle trodde hans liv var slutt.

Han frelser fra synd, når du bekjenner din sanne tilstand.

Han forstår deg, når andre rister på hodet.

Han hjelper deg, når andre svikter.

Og sist,men ikke minst...HAN ELSKER ALLTID, SELV NÅR DU FORTJENER DET MINST!!!

What a friend we have in Jesus!!!

1 comment:

Anonymous said...

Du prakke ikke Kristendommen eller Jesus på folk, du dele de med oss Camilla! Du introdusere oss, det e det du gjør! Eg synst du e veldig flink til å møda folk!