14 August 2009

16 uker

I dag er det fredag 14. august, og du er 16 uker ut i svangerskapet. Det er 24 uker og 2 dager igjen til din termin, søndag 31. januar.

Ja, da ve eg 16 uker på vei. Formen e bra..he bare ein del halsbrann, og d øveleve eg:)
Ellers glede eg meg t å kunne begynne å sykle igjen, og få trene litt...godt nå som eg isje sånn kvalm lenger..e litt,men d klare eg:)
Denne helga passe me Matilde(greit med litt trening) ellers ska me på fjelltur på søndag med UnnIren og Trond...ei fin helg synes eg:)

3 comments:

Jeg er Kristine said...

Så herlig det må være!! Jeg er 7 uker bak deg, 9 uker på vei i dag, og gleeeeder meg til denne kvalmen gir seg...

Sist kjente jeg små babyspark i uke 16 (men det er tidlig altså). Vi var på ferie og jeg hadde mange sole timer til å kjenne godt etter inni der. ;) Men du kan ihvertfall begynne å glede deg til de herlige små dultene!!!

BøeFjeldberg said...

Herligt, det går fort på frem. Godt å høre at du føler deg bedre;)

Vil gjerne se bilder fra fjellturen:)

Gunn said...

Søte gravide Camilla!

Eg gleder meg saman med deg i svangerskapet. Håper me får tatt oss en tur med bikkjedyra snart nå som eg er heima og Embla snart er ferdig med løpetida:)

Glad i deg