01 June 2008

For ei flott helg!!!!

Ja, i helga va eg altså i kristiansand med staben i Hana kirke. Eg kab vel ærlig sei at eg fyst isje va så entusiatisk øve at me sko t Kristiansand..du ser d at fyst så va d snakk om Danmark, så Stockholm, men t slutt så landa me altså på Kristiansand. Men nå som me då he våre d, så må eg få sei at d va mer enn ei vellykka helg. Me he kost oss masse, fått blitt litt bedre kjent, prata møje, spist masse god mad, fått inspirasjon fra to menigheter...etc.
Me reiste på fredag kl.13.00. Hadde en pause på veien..isje at d e så langt t sørlandet, men e me på tur, så e me på tur:)
Brit hadde skaffet oss to kjempefine hytter på Dvergsnestangen, der vi overnattet hele helga. På Fredag hadde vi d sosialt,spiste indisk mat, lekte og snakka en god del..va en koselig dag, som avsluttet med en liten tur:)
På lørdag va d tidlig opp..hadde masse program. me besøkte to menigheter, der vi fikk inspirasjon og litt nytt mot:)Også tok vi turen inn t "Knatten" hytta t Anne Elisabeth...der va d bare helt fantastisk nydelig. -vi bada, grilte og spilte kubb og badminton, så avsluttet vi kvelden me prat og sang:)
I dag va me på gudstjeneste før me reiste heim...eg blei kjørt t Sviland, der eg sko i konfirmasjon.
Vel, det va litt info t dåkke om i fantastiske helg!!!
Eg må bare få sei at he ein utrolig flott gjeng eg jobbe i lag med, og eg kjenne at alle he fått ein spesiell plass i mitt hjerta. E blitt oppriktig gla i dei alle samen:)!!! Så takk for ei flott helg!!!

Sånn ellers e livet veldig bra--eg kjenne at d e godt å leva, sedde stor pris på d fina veret som me he hatt. Og nå e d bare 5 dager t eg gifte meg..ja, du leste rett. Eg gifte meg altså på fredag den 6.juni kl.18.00 i Hana kirke. D e bare ein liden vielse, men du e hjertelig velkommen t å komma å se. Og for dåkke som kanskje blei litt forvirra nå, så e d sånn at me gifte oss nå, også blir d velsignelse i kirka og fest neste år den 20. juni. Men siden me he kjøpt hus og sånn, så vil me gifta oss nå...sleppe ein del papirarbeid, og eg vil jo isje ver samboer, så da e d ein god måde å gjør d på:)
så e d sånn at me ska ud å spisa ittepå på fredag, og hvis du vil ver med, så kan du d, men d må nok bli på egen regning:)Men vil du ver med, så gi beskjed...må bestille bord, hvis me plutselig sko bli mange.
Hb d står bra t med dåkke!
Gud velsigne dåkke!!

No comments: